Ziggo

Opzetten customer process management

Ziggo120x60Rol: Process Manager Fulfillment a.i. namens Ferment Management

Ontwerpen, implementen en optimaliseren van end-to-end klantprocessen.

  • Verantwoordelijk voor het verhogen van de klanttevredenheid en het bereiken van operational excellence door optimalisatie van alle processen in de leverketen
  • Hiërarchisch en functioneel leiding geven aan een team van 6 proces system administrators en 1 service manager
  • Rapporteert direct aan de CSO.
  • Opstellen en implementeren van KPI’s voor de organisatiebrede leverketens
  • Verantwoordelijk voor ontwerpen en implementeren en optimaliseren van de end-to-end fulfillment ketens (customer process management)
  • Verantwoordelijk voor het tot stand komen van commerciële, financiële en operationele afspraken (SLA’s) t.b.v. borging van de kwaliteit en dienstverlening van de keten
  • Implementeren van tools, technieken en standaarden binnen customer service operatie
  • Inrichten afdelingsoverschrijdende sturing, beheer en rapportage van fulfillment ketenprocessen.