Webinar ‘Multichannel en Skill-Based Routing’

presentersDinsdag 9 april 2013 14.00-15.00

Uw klant is geheel Multichannel ingericht en wil altijd en overal bij u terecht kunnen. Met de innovatieve klantcontact oplossingen is het helemaal niet zo moeilijk om uw klanten een perfecte customer experience te geven. Interactive Intelligence nodigt u graag uit om deel te nemen aan een gratis webinar op dinsdag 9 april tussen 14.00 -15.00 over multichannel en skills-based routing.

Maarten Copini is senior consultant bij Cumula, eigenaar van Expert Power consultancy en is al ruim 13 jaar actief in de wereld van klantcontact & en communicatietechnologie. Hij adviseert organisaties op het snijvlak van strategie, processen en techniek en is onder andere gespecialiseerd in de inrichting en optimalisatie van klantenservices. Onderwerpen die Maarten zal presenteren tijdens dit webinar zijn:

  • Wat is een multichannel contact center?
  • Kanaalintegratie en kanaalmanagement
  • Voor- en nadelen van multichannel
  • Succes met multichannel

Jos Mols is Regional Sales Director bij Interactive Intelligence en zal dieper ingaan op skills-based routing. Aan de hand van een whitepaper ‘Werken met en winst halen uit skills-based routing’ zal Jos meer vertellen over:

  • Wat is skill based routing?
  • De voordelen van skill based routing
  • Voorbeelden vanuit de praktijk
  • Interactive Intelligence oplossing bij multichannel en skills-based routing

Update: Klik hier voor de opname van het webinar