Rapportage

Goede rapportages zijn van groot belang voor uw klantenservice. Worden uw doelstellingen behaald op alle vlakken en op alle contactkanalen? Kloppen al uw rapportages en zijn alle KPI's en service level targets echt in lijn met uw doelstellingen?
Individueel zijn de KPI’s vaak al lastig te meten en te doorgronden. Maar wat zeggen al deze KPI’s bij elkaar nu echt over de performance van uw contact center?  

De antwoorden achterhalen en vervolgens omzetten in praktische oplossingen is in de praktijk vaak lastig. Hoe realiseert u een koppeling tussen uw ACD en bijvoorbeeld uw contact reasoning tool of uw workforce management tool? Waar vindt u in de verschillende databases van alle systemen de juiste meetwaarden? En hoe koppelt u de meetwaarden van verschillende databases aan elkaar? Het zijn technische vragen die niet alleen technisch inzicht vragen, maar ook een grondige kennis van de dagelijkse praktijk in contact centers. 

Expert Power consultancy heeft heeft deze technische kennis en ruime praktijkervaring met het  opstellen van scorecards en het creëren van geïntegreerde rapportages. Expert Power kan u ondersteunen met onder andere de volgende diensten: 

  • Opstellen bereikbaarheidsrapportages van uw organisatie of afdeling
  • Ontwikkelen scorecard
  • Ontwikkelen contact reasoning & first-contact resolution rapportages
  • Ontwikkeling en advies rapportages voor of op basis van gegevens uit:
    • ACD / Telefooncentrale & overige telecom
    • E-mail response management systeem
    • Kennisbank
    • CRM-systeem
    • Quality Monitoring
    • Workforce Management
  • (Her)inrichting & optimalisatie van genoemde systemen
  • Uitvoeren van bereikbaarheidsonderzoek
  • Ontwikkelen en/of verzorgen van trainingen voor gebruikers en beheerders van uw rapportagesystemen.
  • Ontwikkelen procesketenrapportages

Lees ook het artikel Blijf kritisch op uw KPI's