Klantcontactstrategie

Een goed uitgedachte en doorgerekende klantcontactstrategie is het startpunt van alle grote veranderingen in uw klantenservice. Als u op het punt staat nieuwe ICT-oplossingen voor uw contact center aan te schaffen of om veranderingen door te voeren in de inrichting van uw organisatie of uw processen, dan is het verstandig om eerst terug te gaan naar de basis: uw klantcontactstrategie. Wie zijn uw klanten en wat willen ze? Welke contactkanalen gebruiken ze? Wat zijn de kosten voor uw organisatie van deze contactkanalen? En wat zijn uw doelstellingen? Allemaal vragen die beantwoord worden in een goede klantcontactstrategie.

Expert Power consultancy heeft ruime ervaring in het opstellen en toetsen van klantcontactstrategieën en helpt u graag met het beantwoorden van alle vragen die komen kijken bij het opstellen ervan. Wij kunnen u helpen met onder andere de volgende zaken:

  • Advies en toetsen bestaande klantcontactstrategie aan huidige marktstandaarden, benchmarks, intern beleid, werkelijke cijfers
  • Doorrekenen klantcontactstrategie en maken van business cases
  • Strategieworkshops met management en staf
  • Opstellen nieuwe klantcontactstrategie.