Expertise

Experts in customer contact & communication technology

Expertise in klantcontact en communicatietechnologie: Expert power consultancy heeft ruime ervaring in zowel de technische (ICT) kant als de bedrijfsmatige kant van klantcontact en bedrijfscommunicatie. Expert power opereert en adviseert op het snijvlak van mensen, middelen en techniek. Oplossingsgericht, onafhankelijk en creatief advies in de toepassing van processen en techniek met als doel het bereiken van uw doelstellingen.

Customer contact

Expert power consultancy heeft ruime ervaring in het inrichten en optimaliseren van klantcontactcenters en klantenserviceprocessen. Specialiteiten van Expert power consultancy zijn onder andere: 

  • Procesmanagement & ketenmanagement
  • Klantcontactstrategie
  • Multi-channel strategie
  • Kwaliteit en klanttevredenheid
  • (Europees) aanbesteden, systeemselectie, RFP's

Communication technology

Communicatietechnologie als middel om uw doelstellingen te bereiken: Expert power consultancy heeft ruime ervaring met het voor zijn klanten selecteren, inrichten en optimaliseren van ICT-oplossingen voor klantcontact en bedrijfscommunicatie. Expert power heeft een grondige kennis van de in de markt beschikbare oplossingen en leveranciers gecombineerd met de juiste technische kennis en een heldere visie. 

Specialiteiten op het gebied van communicatietechnologie van Expert power consultancy zijn onder andere:

  • Unified Communications
  • Multi-channel contact center oplossingen
  • Telecom, ACD & VoIP telefooncentrales
  • Unified Agent Desktop / Desktop automatisering
  • Kennisbanken
  • E-mail Response Management
  • Customer Interaction Management & CRM
  • (Hosted) VoIP oplossingen
  • Workforce Management
  • Quality Monitoring
  • Interactive Voice Response
  • Outbound Dialing

Klik in het menu links op deze pagina voor meer informatie over bovenstaande specialisaties.