Effecta Learning

Account manager training & e-learning, learning consultant

Werkzaamheden:

  • Consultant & trainer call center quality monitoring en call recording systemen
  • Consultant & trainer Avaya Communication Manager portfolio
  • Verzorgen diverse opleidingen m.b.t. quality Management,  ACD en andere call center systemen
  • Acquisitie & beheer van accounts op het gebied van e-learning en gecombineerde opleidingstrajecten in call centers
  • Partner/reseller management channel-sales van trainingsoplossingen
  • Marketing en product management voor e-learning en klassikale opleidingen voor telecom- en call center oplossingen

Trainer & Call Center Consultant

Werkzaamheden:

  • Consultancy implementatie en inrichting Avaya call center & telecom omgevingen
  • Kennismanagement en kennisoverdracht aan andere trainers
  • Verantwoordelijk voor ontwikkeling van trainingen en trainingsmateriaal (o.a. Avaya, NICE, van eindgebruiker tot management)
  • Ontwikkeling en consultancy op gebied van e-learning applicaties
  • Verzorgen van applicatie-, beheer- en rapportagetrainingen voor telecom en call center gerelateerde producten